Αγαπες μου, το ξέρω ότι όλες μας- τουλάχιστον η πλειοψηφία για να μην είμαι και άδικη- ψάχνει δικαιολογιές για να μην πάει στο γυμναστήριο. Όχι ότι πρέπει να δικαιολογήσουμε τις απουσιές μας σε κάποιον, απλά για να μην νιώθουμε τύψεις.

Δικαιολογίες του τύπου : ‘είμαι πολύ κουρασμένη σήμερα’, ‘ έχει το πρόγραμμα μου στην τηλεόραση’, ‘ο σκλυλος μου έφαγε την κάρτα μέλους’, πολύ απλά δεν είναι δικαιολογίες!!

Ας είμαστε αντικειμενικές, σε όποιες δεν αρέσει η γυμναστική- συμπεριλαμβανομένου και της υποφαινόμενης- δεν πρόκειται να αρέσει ποτέ- και άντε για να είμαι πάλι δίκαιη, υπάρχουν μικρές πιθανότητες να αλλάξουμε γνώμη. Το θέμα είναι ότι η γυμναστική, είναι ‘αναγκαίο κακό’ για την υγεία μας, την ευεξία μας και την εμφάνιση μας, είτε το πιστεύουμε είτε όχι.

Παρόλ’ αυτά υπάρχουν 4 σοβαροί λόγοι για να αφήσετε κατά μέρους την άσκηση.

  • Όταν έχετε πυρετό: εάν έχετε και εσείς ακούσει ότι εάν γυμναστείτε όταν είστε άρρωστες κάνει καλό…ξεχάστετο!!Εάν όντως θέλετε να γυμναστείτε, είστε όντως άρρωστες…αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία και δεν έχει να κάνει με πυρετό! Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να νιώσετε ακόμα χειρότερα!
  • Εάν έχετε βήχα ή στομαχόπονο: κορυφαίοι γιατροί όπως ο Edward R, Laskowski της Mayo Clinic, συμβουλεύουν να αναβάλουμε την καθημερίνη εξάσκηση μας εάν τα συμπτώματα μας εμφανίζονται από την μέση και πάνω.
  • Μετά από hangover: εδώ οι γνώμες διίστανται, πάντως πολύ ειδική σε θέματα υγείας και γυμναστές, μας προειδοποιούν πως το σώμα μας μετά από ένα ξενύχτι, το οποίο συμπεριελάμβανε και την κατανάλωση ολόκληρου του Βοσπόρου, οδηγεί το σώμα μας σε αφυδάτωση. Και η εξίσωση: Αφυδάτωση+Γυμναστική = άπαπαπαπαπα!
  • Εάν δουλεύατε μέχρι αργά: πολλοί ειδικοί συνιστούν η ώρα του ύπνου με την ώρα της εκγύμνανσης να απέχουν, ειδικά εάν σας βασανίζουν αϋπνίες ή κοιμάστε δύσκολα. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν γυμναζόμαστε η υπερένταση δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε. Αντίθετα, μελέτες έδειξαν πως γυναίκες π0υ γυμνάζονται το πρωϊ κοιμούνται καλύτερα το βράδυ.
Advertisements