Με αυτό το post ανοίγω μια νέα κατηγορία στο blog μου και σκοπεύω να την ονομάσω ‘OMG και 3 LOL’. Mα τι σκέφτονται αυτοί οι διασημοί όταν εμφανόζονται δημοσίως έτσι:

57105290

Vallentino: Άνν, τι κάνει χρυσή μου;

Αnne Hathaway: Πολύ καλά, και εσύ Βαλ;

Δείχνεις….

Ξέρω είμαι πανέμορφη σήμερα, πόσο μου πάει αυτό το φόρεμα! Και το μπούστο μου τέλειο..ε;

Δεν εννοούσα αυτό, να είναι ότι είσαι κάτασπρη…ιου..τόσο άσπρη σαν το γάλα..χρυσή μου δεν είναι φυσικό να είσαι τοοοοοσσοοοοο άσπρη!

Μα τι εννοείς; αυτό είναι το χρώμα τις επιδερμίδας μου.

Χα.

Μα ναι γιατί γελάς έτσι γεννήθηκα. Και εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα μου!

Χα χα χα! πλάκα κάνεις έτσι!

Μα τι είναι αυτά που λες;

Χαχαχα, παιδιά ελάτε να σας πω ένα ανέκδοτο!

Μα…..

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ουφ, θα είναι πολύ μεγάλη αυτή η νύχτα

