1.       Όσο πιο έντονα και γρήγορα γυμνάζομαι, τόσο πιο πολύ αδυνατίζω.

Όχι. Για σωστό αδυνάτισμα και κάψιμο λίπους θα πρέπει να γυμνάζεστε σε μέτριες εντάσεις (55-75% της μέγιστης καρδιακής σας συχνότητας), για αρκετό διάστημα (πάνω από πέντε λεπτά). Οι υψηλές εντάσεις κουράζουν τον οργανισμό και καταπονούν το σώμα.

2.       Όσο περισσότερα ρούχα φοράω, τόσο περισσότερο ιδρώνω και θα αδυνατίσω.

Όχι. Καλό είναι η ενδυμασία να είναι λιτή και ελαφριά, ώστε να αφήνετε το σώμα να αποβάλλει τη θερμότητα και να αναπνέει. Οι ειδικές φόρμες αδυνατίσματος είναι πολλές φορές επικίνδυνες και το μόνο που χάνετε είναι υγρά.

3.       Για να ρίξω την κοιλιά, θα πρέπει να κάνω δεκάδες κοιλιακούς κάθε μέρα.

Όχι. Για να καεί το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιακή χώρα, θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα αερόβιο πρόγραμμα σε συνδυασμό με καλή διατροφή.

4.       Για να αδυνατίσω θα τρώω μια φορά την ημέρα.

Όχι. Με αυτόν τον τρόπο το μόνο  που θα πετύχετε είναι να μειώσετε τον μεταβολισμό σας. Ενώ αυτό που θέλετε να πετύχετε για να αδυνατίσετε είναι να τον αυξήστε. Μοιράστε τα γεύματα σε 3-5 μικρότερα σε ποσότητα.

5.       Μετά την γυμναστική δείχνω μισό κιλό λιγότερο.

Όχι. Μην κοιτάτε την ζυγαριά μετά την άσκηση. Όντως χάσατε, αλλά όχι λίπος. Η ζυγαριά δείχνει την απώλεια των υγρών μετά την άσκηση. Για να κάψουμε 1 κιλό λίπους θα πρέπει να κάψουμε 7.770 θερμίδες. Τι σημαίνει αυτό; πως η απώλεια λίπους απαιτεί χρόνο και κόπο.

Advertisements