Αν ποτέ προσπαθήσατε να χάσετε βάρος, ίσως πάθατε και εσείς αυτό που παθαίνω και εγώ και πολλές φίλες μου. Είναι σαν να μην γίνεται να χάσουμε αυτά τα τελευταία δύο κιλά που μας βασανίζουν. Πως θα το καταφέρουμε αυτό; Αν ψάχνετε και εσείς την απάντηση σε αυτό το ζωτικής σημασίας ερώτημα που βασανίζει χιλιάδες γυναίκεια μυαλά… ακολουθήστε αυτέ τις δοκιμασμένες συνταγές…
ΒΗΜΑ 1: Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα, μου έλεγε η μαμά μου όταν ήμουν κοριτσάκι. Ένα μήλο όμως δεκαπέντε λεπτά πριν το γεύμα, τον διαιτολόγο κάνει πέρα. Το μήλο πέρα από όλα τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει στην φλούδα του, μας κάνει να νιώθουμε ένα φούσκωμα. Έτσι , νιώθουμε λιγότερη πεινά και τρώμε λιγότερη ποσότητα φαγητού. Αν μάλιστα επιλέξουμε υγιεινές τροφές με χαμηλές θερμίδες και για το γεύμα μας, τότε διπλασιάζονται οι ποσότητες να χάσουμε τα παραπανίσια μας κιλά.
ΒΗΜΑ 2: Δυστυχώς, είμαι στην πολύ δυσάρεστη θέση… και αναγκάζομαι να σας ανακοινώσω… με μεγάλη μου λύπη… και με μισή καρδία …ότι δεν μπορούμε να ξεφορτωθούμε αυτά τα αναθεματισμένα,( που μαύρη να είναι η ώρα και η στιγμή που ήρθαν και κατσικώθηκαν γύρω από την μέση και τους γλουτούς μας )2 κιλά χωρίς κάποια φυσική εξάσκηση. Εννοώ γυμναστική, αλλά προσπαθώ να το φέρω όσο πιο μαλακά μπορώ. Τώρα το είδος που θα πρέπει να προτιμήσετε είναι η αερόβια εξάσκηση γιατί ανεβάζει τους παλμούς τις καρδιά και καεί και το λίπος και θα νιώσετε χαρά και ευεξία. (έτσι μου είπανε, το χέρι μου δεν το κόβω κιόλας). Αν για κάποιες από εσάς ισχύει ότι και για εμένα… και είστε μαλωμένες με την γυμναστική, το γυμναστήριο και ότι άλλο αυτό συνεπάγεται, υπάρχει ελπίδα ακόμα. Δύο είναι τα τινά, η κάνετε την καρδιά σας πέτρα και γράφεστε στο γυμναστήριο της γειτονιά σας (για να είναι κοντά και να μην βαριέστε να πάτε ή τουλάχιστον να μην έχετε δικαιολογία για να μην πάτε ) ή βάζετε στην διαπασών τα αγαπημένα σας τραγούδια και χοροπηδάτε δεξιά και αριστερά, αν μπορείτε κάνετε και μια χορογραφία. Εγγυημένα αποτελέσματα!
ΒΗΜΑ 3: Σταθείτε όρθιες… πολλές από εμάς λόγο δουλείας αναγκαζόμαστε να καθόμαστε όλη μέρα. Πρώτα στο γραφείο και μετά στον καναπέ εξαντλημένες βλέποντας τηλεόραση και μιλώντας στο τηλέφωνο. Το πιο απλό πράγμα που μπορώ να προτείνω για να κάψετε μερικές παραπάνω θερμίδες είναι να στέκεστε όρθιες λίγο παραπάνω από ότι συνήθως. Έτσι την επόμενη φορά που θα χτυπήσει το τηλέφωνο και είναι η κολλητή σας και επιμένει πως πρέπει να λύσετε το μεσανατολικό, μην της το κλείσετε, απλά σταθείτε όρθια και ακούστε τον πόνο της. Και καίτε θερμίδες από το να καθόσασταν και αποδεικνύεται ότι είστε η καλύτερη φιλενάδα του κόσμου..όλου!
ΒΗΜΑ 4: Υπάρχουν και μερικά ευχάριστα νέα να σας ανακοινώσω. Δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε μια σκληρή και άκαρδη δίαιτα μόνο με λαχανικά για να χάσετε αυτά τα 2 κιλά. Μπορείτε απλά να περιορίσετε την κατανάλωση κρέατος, σε δύο φορές την εβδομάδα, για παράδειγμα.

